wtorek, 13 marca 2012

Brokułowy popęd.

Chodziła za mną ochota na brokuł od dłuższego czasu. Jedynie cena usilnie hamowała moje pragnienie- 5 zł..Aż w poniedziałek patrze ; Łiiiiii 2.99zł za sztukę. Wzięłam go i cieszyłam się bardziej niż dziecko ze słodyczy.
 A oto co dzisiaj z niego zrobiłam :)

Spaghetti z brokułem;
- makaron
- brokuł
- czosnek
- śmietana
- 4 sery fix.
 - przyprawy.

Wielkości porcji nie podaje, gdyż każdy sam dokona osądu ile tych pyszności wsunie :)






 Brokuł kroimy na bardzo drobne różyczki. Można go podsmażyć na oleju i będzie on wtedy bardziej chrupki , albo można gotować go krótko ( aby tylko fiknął- jakby powiedziała to moja mama :D,a następnie na moment na patelnie). Dodajemy czosnek , przyprawiamy. Polecam pieprz świeżo zmielony, nada on potrawie świeżego powiewu :) Nastawiamy makaron. Według przepisu na opakowaniu robimy fix . Wszystko razem mieszamy. Nakładamy na talerz . Gotowe :)



Ostrzegam ! Zabójczo pyszne:)

Smacznego .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz