sobota, 18 kwietnia 2015

5 ulubionych kosmetyków

Dzisiaj przedstawię wam 5 moich kosmetyków wszechczasów. Jesteście ciekawi co to ? Czytajcie dalej :)

Pierwszy z nich to suchy szampon Batise. Niezastąpiony w awaryjnych sytuacjach, gdy trzeba wyjść, a włosy wyglądają jakby chciały zostać. Używam go też, kiedy chce zrobić fryzurę, która wymaga dużej objętości. Szampon do zakupienia już stacjonarnie w rossmanie, hebe.


Drugi w kolejności to drewniany grzebień, który na początku wydawał mi się moją zachcianką. Kupiłam go 6 lat temu za 20 zł w TheBodyShop . Wtedy na studencką kieszeń to spory majątek. Ale teraz z perspektywy czasu uważam, że to świetny zakup. Nic się z nim nie dzieje, dalej wygląda jak nowy, świetnie rozczesuje mokre włosy. Szeroko rozstawione ząbki nie targają włosów. Drewniane cudo :)


Ten tusz do rzęs to mój ulubieniec od jakiś 10 lat. Szczoteczka, która idealnie wpasowuje się w kształt mojej powieki, rozdziela dokładnie rzęsy. Przy jednej warstwie wygląda naturalnie, przy dwóch daje efekt ,,wieczorowego looku". Nie rozmazuje się, nie kruszy, czasem zdarzy mi się nawet potrzeć oczy i zostaje nie naruszony.


Kolejnym moim niezmiennym ulubieńcem jest dwufazowy płyn do demakijażu z Yves Rocher. Szybko i skutecznie zmywa makijaż oczu. Bez zbędnego pocierania, szczypania. Po prostu miód malina :)


Ostatnim towarzyszem codzienności jest tonik z do twarzy. Niezmienny faworyt, który delikatnie obchodzi się z buzią. Oczyszcza z zanieczyszczeń, a przy tym nie podrażnia, nie wysusza a odświeża.



.


A jakie są wasze ulubione kosmetyki, z którymi nie rozstajecie się od lat ?

3 komentarze:

  1. Suchy szampon (ale z Oriflame) uratował mi któregoś razu skórę, gdy okazało się że nastąpiła awaria wody w mojej okolicy... a ja musiałam tego dnia wyglądać najlepiej jak się da ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię i znam suchy szapon Batiste oraz tonik Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych kosmetyków :) suchy szampon muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń